Зробити безкоштовний сайт з uCoz
       15.05.2024, Середа
     Асоціація громадських організацій "НАРОДНА СИЛА"  e-mail: narodnasyla@at.ua

Папуга О.Д. Голова АГО "Народна Сила"
Папуга 
Олександр Дмитрович
Головна » 2015 » Липень » 27 » ВИМАГАЄМО ЗАСЛУХОВУВАННЯ КЕРІВНИКІВ КОМУНАЛЬНИХ УСТАНОВ
21:23
ВИМАГАЄМО ЗАСЛУХОВУВАННЯ КЕРІВНИКІВ КОМУНАЛЬНИХ УСТАНОВ

Асоціація громадських організацій «Народна сила» та Територіальне відділення «Асоціації платників податків України» розробили проект розпорядження міського голови, яке планують розглянути на засіданні Громадської ради при виконавчому комітеті Хмельницької міської ради.

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

Хмельницький міський голова

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від …… №….

 

Про проведення заслуховувань керівників підприємств, установ і організацій

комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького

З метою забезпечення ефективної діяльності підприємств, установ  і організацій, які належать до комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького, керуючись ч.4 ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ЗОБОВЯЗУЮ:

        

  1. Керуючу справами виконавчого комітету Черевченко Л.П. організувати з 01.08.2015р. по 01.11.2015р. проведення заслуховування керівників підприємств, установ і організацій комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького щодо ефективності їх діяльності з врахуванням Положення про робочу групу з аналізу ефективності діяльності підприємств, установ і організацій комунальної власності (додається).
  2. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

 

 

 В.о. міського голови                                                                  К. Чернилевський

 

Додаток до

розпорядження міського голови

від «___»_______ 2015 року

№ ________

 

ПОЛОЖЕННЯ

про робочу групу з аналізу ефективності діяльності підприємств, установ і організацій комунальної власності

 

1. Загальні положення

 

1. Метою роботи Робочої групи з аналізу ефективності діяльності підприємств і організацій комунальної власності (далі – Робоча група) є посилення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємств, установ та організацій комунальної власності (далі – підприємства) шляхом проведення всебічного аналізу і оцінки результатів виробничо-господарської діяльності цих підприємств, забезпечення своєчасного виявлення чинників, що впливають позитивно, і таких, що зумовлюють зниження ефективності господарювання та прийняття рішень, спрямованих на поліпшення роботи підприємств.

2. Персональний склад Робочої групи затверджується розпорядженням в.о. Хмельницької міського голови у складі від 10 до 15 чоловік, до якої входять: в.о. голови Хмельницької міської ради, заступники голови міської ради (за визначенням), інші працівники міської ради (за потребою), представники від Фінансового управління міської ради, Управління Пенсійного фонду в м. Хмельницькому (за згодою), Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому (за згодою), Державної фінансової інспекції в м. Хмельницькому (за згодою), голів постійних комісій міської ради (за потребою), інші спеціалісти установ та організацій (за потребою), представників Громадської ради при Хмельницькій міській раді (визначені Громадською радою).

3. У своїй роботі Робоча група керується чинним законодавством України, постановами Кабінету Міністрів та іншими нормативно-правовими актами органів державної і місцевої влади, а також цим Положенням.

 

2. Повноваження Робочої групи

 

1. Розглядає та аналізує найбільш важливі питання виробничо-фінансової діяльності підприємств.

2. Виявляє причини незадовільної виробничо-фінансової діяльності підприємств і вносить необхідні пропозиції щодо їх усунень.

3. Здійснює контроль за використанням бюджетних коштів, своєчасною виплатою заробітної плати, виконанням податкових зобов'язань та повнотою сплати внесків до фондів соціального страхування.

4. Здійснює постійний контроль за виконанням підприємствами рішень і рекомендацій Комісії.

 

3. Організація роботи

 

1. Звітним періодом для проведення Робочої групи є місяць.

2. Організаційною формою роботи Робочої групи є її засідання.

3. Засідання Комісії здійснюються згідно графіка, затвердженого головою Робочої групи, про що керівники підприємств інформуються секретарем Робочої групи за 10 днів до проведення засідання.

4. На засіданнях Робочої групи проводиться аналіз показників фінансово-господарської діяльності підприємств та приймаються відповідні рішення.

5. Підготовка матеріалів до засідання Робочої групи покладається на керівника підприємства, діяльність якого розглядається та секретаря Робочої групи.

Матеріали повинні складатися з:

  • інформації (згідно таблиці);
  • доповіді керівника підприємства.

6. На засідання Робочої групи згідно графіка запрошуються керівник (в.о. керівника) підприємства, можуть бути запрошені заступник(и) керівника та головний бухгалтер підприємства.

7. У роботі Комісії можуть брати участь спеціалісти підприємств, депутати міської ради.

8. Регламент проведення Комісії:

  • звіт керівника підприємства;
  • розгляд виконання фінансового плану;
  • розгляд інформації за результатами перевірок (за наявності);
  • запитання членів Комісії і обговорення проблемних питань;
  • розгляд питань розвитку підприємства;
  • ефективність проведення закупівель;
  • прийняття рішення.

 

4. Порядок складання звіту керівника підприємства

1. Звіт керівника повинен охоплювати питання:

а) виконання виробничої програми:

  • виконання планових завдань з обсягів послуг, що надаються, в тому числі по видам діяльності (план, факт за звітний період та за відповідний період минулого року) в натуральному та вартісному вигляді;
  • вартість основних фондів, їх стан, аналіз використання основних фондів;

б) тарифна політика:

  • розміри та обґрунтованість величини діючих тарифів на послуги;
  • аналіз відшкодування витрат окремих видів послуг;

в) аналіз фінансових показників;

  • план, факт звітного періоду та аналіз динаміки в порівнянні з відповідним періодом минулого року доходів отриманих від наданих послуг, фінансовий результат;
  • кредиторська заборгованість постачальникам, перед бюджетом, позабюджетними фондами, іншим кредиторам;
  • дебіторська заборгованість та заходи, що вживаються по її стягненню;
  • суми штрафів та пені (вказати причини);
  • інвестиційна діяльність;
  • собівартість окремих видів послуг;
  • рентабельність та ліквідність;

г) показники з праці:

  • чисельність працівників за підрозділами;
  • середня заробітна плата працівників підприємства;
  • стан розрахунків по заробітній платі;

д) охорона праці;

  • стан техніки безпеки та охорони праці на підприємстві;
  • захворювання, травматизм;

е) ефективність проведення закупівель, стан використання системи електронних державних закупівель ProZorro при проведенні допорогових закупівель.

є) завдання, що стоять перед підприємством та заходи, направлені на виконання поставлених завдань.

 

5. Прийняття рішень і контроль за їх виконанням

1. Під час аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства розглядається виконання основних техніко-економічних показників: обсяги виробництва, доходи, витрати, чисельність працюючих, стан основних засобів, фонд оплати праці, облікова і тарифна політика тощо.

2. За результатами проведеної Робочої групи надається оцінка фінансового стану підприємства і приймаються рішення про затвердження результатів діяльності підприємства.

3. Проект рішення Робочої групи готує секретар за поданням членів робочої групи. Прийняті на засіданні рішення оформляються протоколами, які підписуються головою і секретарем Робочої групи.

4. Засідання Робочої групи вважається правомочним, якщо на ньому присутні більше 50% членів робочої групи. Рішення приймаються простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів Робочої групи .

5. Протоколи доводяться секретарем до відома членів Робочої групи та керівників підприємств протягом десяти робочих днів з дня проведення засідання. У випадку незгоди з прийнятим рішенням член робочої групи чи керівник підприємства мають право викласти в письмовому вигляді свою думку, які належить обов’язково приєднати до протоколу засідання Робочої групи.

6. За підсумками роботи підприємства за звітний період Робочою групою надається оцінка роботи підприємства, може бути надано рекомендації щодо покращення ефективності діяльності підприємства, пропозиції керівнику підприємства про притягнення до відповідальності конкретних посадових осіб підприємства або рекомендовано голові міської ради розглянути питання про накладення стягнення або преміювання керівника підприємства.

7. Керівники підприємств зобов’язані оперативно надавати звіти про виконання рекомендацій робочої групи та щоквартально до 25 числа місяця, наступного за звітним, подавати інформацію згідно таблиці з пояснюючою запискою. (Додається).

8. У разі потреби, на виконання рішень Робочої групи ініціюється прийняття відповідного рішення депутатами міської ради чи  розпорядження міського голови.

 

9. Робоча група вносить свої пропозиції міській раді чи її органами для прийняття відповідного рішення.

 

Додаток

до Положення про Робочу групу

 

Інформація

про фінансово – господарську діяльність

 

(назва підприємства)

 

Доходи (тис.грн.)

 

На початок звітного року

На кінець звітного періоду

1.Всього доходу:

 

 

1.1.Вартість послуг, виконаних робіт

 

 

1.2.Отримано за послуги, роботи

 

 

1.3.Інші доходи

 

 

Витрати (тис.грн.)

 

 

2. Всього витрат:

 

 

в тому числі:

2.1.Рівень відшкодування витрат тарифами, %

 

 

2.2.Енергоносії

 

 

2.3.Заробітна плата

 

 

2.4.Податки

 

 

2.5.Інші

 

 

Заборгованість (тис.грн.)

 

 

3. Дебіторська, всього:

 

 

в тому числі:

3.1.Розрахунки з постачальниками, підрядниками за товари, роботи й послуги

 

 

3.2.Розрахунки із податків та платежів

 

 

3.3.Розрахунки із страхування

 

 

3.4.Розрахунки з відшкодування завданих збитків

 

 

3.5.Розрахунки за спеціальними видами платежів

 

 

3.6.Розрахунки з підзвітними особами

 

 

3.7. Розрахунки за іншими операціями

 

 

4. Кредиторська, всього:

 

 

в тому числі:

4.1.Розрахунки з постачальниками, підрядниками за товари, роботи й послуги

 

 

4.2.Розрахунки за спеціальними видами платежів

 

 

4.3.Розрахунки із податків та платежів

 

 

4.4. Розрахунки із страхування 

 

 

4.5.Розрахунки із заробітної плати

 

 

4.6.Розрахунки зі стипендіатами

 

 

4.7.Розрахунки з підзвітними особами

 

 

4.8.Розрахунки за депозитними сумами

 

 

4.9.Розрахунки за іншими операціями

 

 

5. Сума закупівель в т.ч

 

 

5.1. в одного учасника

 

 

5.3. відкритих торгів

 

 

5.4. допорогових закупівель в т.ч.

 

 

5.4.5. через систему електронних державних закупівель ProZorro

 

 

6. Загальна сума залучених коштів в т.ч.

 

 

6.1. кредитні

 

 

6.2. внески

 

 

6.3  гранти

 

 

6.4. технічна допомога

 

 

7. Сума наданих пільг по податках, зборах рішеннями міської ради

 

 

8. Вартість майна переданого в оренду

 

 

8.1. Сума коштів, яка надійшла від оренди переданого майна

 

 

9. Вартість майна наданого в безоплатне користування

 

 

10. Вартість орендованого майна

 

 

11. Сума коштів сплачена за оренду майна

 

 

12. Сума коштів перерахована у благодійні фонди та у вигляді позичок

 

 

 

                                              

_________________                         _________________                      _____________________

 

         (дата)                                               (підпис)                          (ініціали, прізвище керівника)

 

Переглядів: 433 | Додав: -==klim==- | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]